en viking i finkan

IDAG har det hänt en hel del! Fick tillbaka mitt franskaprov
och lyckligt vis fick jag MVG-!!! Det betyder att mina chanser
för ett MVG i betyget är helt okej ändå, om jag förstår Kerstin rätt!

SEDAN efter skolan drog jag till Ersmark och hämtade två söta
ungar på dagis tillsammans med mamma Millan. Lääängtar tills
jag får börja passa dom där små fjunen riktigt ordentligt!!! onsdag
efter lovet är första gången jag ska vara själv med dom. mihiihh

SOVMORGON imorgon vilket äger, hoppas att petter firar sin
födelsedag riktigt hårt, så hårt att han inte ens själv vet vad han
heter! heheeh, det är iaf vad jag kommer göra den 28;e september.


en lol bild på klassen från innebandyn förra veckan. hahaahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0