här sitter jag

.....och pratar med kristoffer på MSN, väntar på psykologi så jag kan
få helg någon jävla gång. Idag har det varit en sooftish dá, jag har:

• gjort bort mitt nationella muntligt i INGLIZH
• skällt ut en tjej lite sådär lagomt för att hon gick och grina i korridoren
när jag skulle koncentrera mig på mitt nationella prov. heheheh3h3
• kastat sten på folk på väg in & ut genom skolan med peppino
• ätit mat. veg och det var inte så gott


VOILÀ, en rätt grå och tråkig utvärdering på min rätt roliga dag hittills.
jag glömde punkta upp att jag har haft musik och spelat pocahontas-låten.
det ÄGDE. hahahaah

SITTER förövrigt själv nu på skolan och känner mig som en sån där
mobbad unge folk bara vill gå förbi och spotta/sparka på. hejdåp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0