tre saker som gjort min dag

1. Lydia hade ett blåöga pga att hon fått en squaschboll där
igår på idrotten. Trots att jag förstår att det måste gjort ont kan
jag inte annat än att skratta och lyfta på hatten åt Elias som klungade
iväg det dödande skottet!

2. Jockan, min bögigaste fina lilla kompis var med i tidningen och
uttryckte sig för väldans väl. hahaahha, det lilla fjunet svarade på
frågan vad händer i helgen? : " Det blir fest!"
hahahahahha åh, jag måste bara dö lite... hahaha söt!



3. Fick MVG- på muntliga nationella i english!!! skoja bara hahah,
det var visst en rapport om JFK-mordet jag hade fått det betyget
på, MEN LIKA GLÁ FÖR DE ÄR JA! om inte gladare :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0