aftonen med stort a

NYÅRSAFTON IDAG japp japp, jag är grymligt taggad på att både äta,
dricka, dansa och pussas med petter på 12slaget! tror faktiskt att kvällen blir NICE.
Börjar kvällen på eastern palace med gabbsan där vi hämar vår graciösa nyårs-
middag för att sedan promenixa till joanna och duka upp allt med dem andra.
'
Moa, lisa, gabriella, alexandra och joanna är min wingmans i början av kvällen,
tror att vi kommer ha superkul och ska försöka dokumentera med min kamera!
Sedan kommer kajsa i en bil med 2(?) hemliga chaufförer som ska ta oss till
obbola och thors megastuga för att fira in det nya året med massa sköna!
(däribland min bästa petter)
'
jag är PEPPAD LADDAD TAGGAD FÖRVÄNTANSFULL. det kommer bli greaaaat!
'
.
ses IKVÄLL
.
.
btw....har lösögonfransar HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0