ärligt talat...

SERIÖST, vem försöker jag lura? det finns inte en chans i VÄRLDEN att jag
skulle lyckas skriva om en bestämd sak varje dag i 27 dagar???? hahahah
så löjligt. Därför, för att bespara mig att det blir som förra gången, då jag
blott blev en vekling, en förlorare som inte lyckades skriva ens TRE "uppdrag".
så förlåt om jag väckte falska förhoppningar. det kanske är min grej eller nått,
build you up, just to break you dOWn. mohHAhahHaaa
jag när jag föddes, röd och full med hat.
IALLA FALL så har jag och josefine en hälsovecka den här veckan!
träna, sallad, grovt bröd och fullkornspasta står på schemat. hehee nä men
det kommer bli riktigt keul.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0