fräken fröken

IGÅR hade jag en hektiskt dag med skola, övningskörning och jobb men
det kändes skönt att göra något med sitt liv inte bara plugga dagarna i
ända. Sedan tog jag mitt pick&pack och spenderade natten hos peppe
vilket självklart var mysigt som alltid :)

IKVÄLL har jag planer på att bara ligga i sängen, plugga, se på serier,
ta det ruggit lugnt med andra ord. Känner att jag börjar komma in lite
i en "vinterhalvårs-deprission" haha. brukar ibland göra det när det är
så himla mörkt och kallt. Men jag tror att musiken imorgon kan tagga
upp mig inför julen, då vi håller på att spela igenom massa jullåtar!
imorgon ska jag även träffa bl.a dessa gobitar på franskan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0