funderar

SITTER I SÄNGEN och funderar lite på allt mellan himmel och jord.
funderar först och främst på vad jag kan tänkas önska mig i julklapp, har
verkligen ingen aning - börjar få panik!!!
även vad jag ska ge bort i julklapp, lite vet jag ju såklart men fortfarande
lite småsaker att klura ut. hmf! funderar på var jag och petter ska gå äta
vår "julklappsmiddag" eftersom vi skippar klappar och äter riktigt gott och
länge istället. TIPS?
funderar även lite på eu-samarbetet, min julstjärna (som är gräsligt ful),
varför småsystrar aldrig kan ha sina egna kläder, varför det bara finns
fula kläder i garderoben, hur mycket man än köper (seriöst?!?!?!) och
tillsist funderar jag även på var tusan man kan köpa tapetklister. HM!
min mest fundersamma funderarmin.
nu ska jag fundera vidare. simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0