happy xmas

KÄNNER MIG som en riktigt nörd när jag sitter här och skriver blogginlägg på
självaste julafton, men jag har faktiskt inte så mycket för mig. försöker istället
vänta ut min matkoma så jag kan bli en människa snart igen, haha!
Morgonen var mysig, maten var sådär (är inte julmatens största fan) och mina
klappar var extraordinära! VILL BARA KOLLA OCH TA PÅ DOM HELA TIDEN :D
.
.
JUST NU är det bara en sak som skulle göra hela kvällen så mycket bättre och
det är om jag fick besök av min lilla petter, så jag får gå en liten catwalk i mitt
rum och visa upp alla mina nya fina plagg jag har fått hihi!
'

Kommentarer
Postat av: Kajsen

SV:hahaha sickna pojkar alltså!

2011-12-31 @ 12:58:35
URL: http://sidettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0