här sitter jag och har det bra

JUST NU är jag perfekt placerad på den kära porslinsstolen för att
fördriva tiden såhär innan sängdags! Har precis ätit mig proppfull på
en trerätters (minus ett) med pegah och erko vilket ägde stenhårt!!!
Jag körde omkring oss i bilen lite hit och dit innan vi mellanlandade
på MAXI och köpte med oss lite proviant. Sedan skapade vi med
våra bara små tonårshänder, underbara sushis!
.
.
HAR INGA bilder nu men jag kan lägga in dem på datorn imörga så
får ni se våra fina skapelser! Vi tillsatte nämligen lite karamellfärg i
riset för att vi skulle få ett regnbågsliknande sushifat. HEHE :)


SEDAN såg vi "spirited away", någon japanskinspirerad film från vår barndom och
jag blev helt förälskad i de här förtrollade sotbollarna. NÅÅÅH, vill ha en ♥
.
• slutsats: NU vet jag vad jag ska önska mig i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Pegah

<3

2011-12-17 @ 20:22:13
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0