ingenting att göra

INGENTING att göra som sagt, men det är inte i negativ betoning utan det
är faktiskt riktigt skönt att bara vara hemma, spela lite gitarr, klicka lite på
datorn osv. Ska ta och ladda hem någon go film snart också tänkte jag!
Jag har även två andra uppdrag ikväll:
'
• lägga in bilderna från igår (ni måste se hur söta sushisarna blev hihi)
'
• lägga in en bild på mitt inköp idag - en nyårs outfit! Eller egentligen är det
bara en "klänning" och ett läppstift jag har inhandlat idag, men NÄSTAN en
hel outfitta!
ska fråga min sissi om hon kan fota med den braiga kameran så blir det
trevligare att se hur jag kommer glida omkring på nyår :)
'

JAG VILL sova med min pojke inatt buhuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0