lack of inspriation

JAG HAR som sagt haft det jääävligt stressigt latley men nu är
mycket över (tack och lov) och redan imorgon ska jag fira!!
vi har någon helkul grej med skolans treor på corona, förfest,
tacobuffé, lekar, prisutdelning och en massa bus står på schemat!
caan't wait :D :D :D
IDAG har jag gjort bort 3 saker i skolan och nu återstår bara en
utvärdering i peddo samt 50% seminariet, som jag känner att jag
borde jobba lite extra inför, så jag har något att visa upp nästa vecka!
har bestämt mig för att på söndag ska jag börja skriva på barnboken,
har väldigt många tankar men jag måste få ner dom på papper också.
idag träffade jag förresten min korvstump minna, det ägde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0