chili

jag har ett jävla problem.
Idag när jag och frida skulle göra lunch tänkte
jag imponera lite och försökte på improvisation
koka ihop en skinksås till pastan jag kokade.
haha, den blev äcklig. Råkade tillsätta kesella med
vaniljsmak och vispgrädde. Aldrig igen iaf.

Men jag fick iaf en snilleblixt - att jag skulle slänga
i lite hackad chili. När jag skulle ta ut alla kärnor ur den
tar jag ju självklart bara naglarna och skrapar bort. AJ.
Japp, det är lätt att vara efterklok, men det var riktigt
dumt gjort. Det svider som saaatan under mina naglar nu..

Nu ska jag låta john blund ta mig och drömma lite.
drömma om något riktigt fint, kanske helgen. Eller sommar.
eller kanske om världens finaste tröja. Ni vet vad jag menar!


god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0