frantic

Helg imorgon, ett prov bortgjort och nytränad!
Det räknar jag som en rätt bra förutsättningar till skön
sista dag i skolan, det klarar jag nog galant!

Gårkvällen var händelserik för mig!
Åkte rullstol inne på sjukhuset (blev tvungen
att hålla smygåka så ingen hindrade oss),
blev döpt, fick till en fydundrans bra spelomgång
på bloons tower defense och pluggade NK b.

Annars då? Jo jag kikade på gamla bilder idag,
blev ruggit sugen på att färga mitt hår brunt! Alltså
inte mörkbrunt, inte rödbrund utan snarare bajsbrun.
Det skulle vara trevligt :)

Men det får absoluuut inte bli grått.....som förra gången.

på sina ställen var det fint...men ack vilka silverfläckar....

FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0