men vi fördrar att

You know the word!
Gårkvällen var faktiskt riiiktgt skojig, hahaah åh.
Fick ta och gå och lägga mig där omkring 1-2 något
tror jag. Frida&Linn stoppade ner mig så fint!
När jag sedan vaknade inatt av kristoffer som ringde
skulle jag gå och låsa upp dörren till honom och vad ser jag?!?!
ALLT är bortstädat!! Fick lite av en chock, men herre gud
jag har sprungit runt och kollat över allt i huset nu och det
stämmer faktiskt, inga spår kvar från igår! SHIT S09a,
NI ÄR BÄST ♥

väntar på bilder från igår men nu kan jag slänga in några gamla!



lite s09a!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Ylva

Frida, 1-2 ;)? Vi stack från dig tolv ju, haha

2011-02-20 @ 15:21:04
URL: http://crackbrained.blogg.se/
Postat av: f

hahah jag hade ingen koll, den vild gissning bara;)

2011-02-20 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0