dag 1 - om mig



Okej. nu måste jag verkligen tänka till här. Vi kan börja med lite basic-fakta!
Frida Charlotta Hellström är mitt namn, bor i Umeå där jag har bott några år
nu efter att ha flyttat runt lite över allt som liten. Härom året var jag dödsless
på Umeå och ville inget annat än härifrån, det ända som jag skulle sakna var mina
vänner. Men är väldigt glad att mina föräldrar inte gav med sig när jag tjatade på dem
om att vi skulle flytta till Australien, haha...

Jag bor iaf på mariedal, går samvetarprogrammet på minervagymnasium.
Innan jag kom till minerva gick jag fotbollsklass på Bräntis och blablabla.
Har en fin klass, fina vänner, fin familj och så.

hmm...vad mer..
• Är besatt av serier så som how i met your mother, heroes och vänner.
• ääälskar the kooks
• är rädd för snöbollar
• tycker om att äta mat med min vän Minna.
• har 2 småsystrar som är dom värsta&dom bästa!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så släpper en liten bildbomb istället.









peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0