dag 2 - min första kärlek

Förlåt mig, jag råkade helt glömma bort den där listan!
Förvirrad som jag är...haha, men nu är jag on it igen!

Min första kärlek. Det beror på vad man räknar. När jag var
riktigt liten så var jag helt besatt av disney's Robin Hood. Åh vad
kär jag var i honom. Han var världens bästa/snällaste/snyggaste räv!
Jag och farmor brukade leka att jag skulle vara Robin och hon scheriffen
som ville fånga mig och äta mig med ketchup. haha.


det här ska då föreställa en 3-4 år gammal frida-version av Robin Hood!

Sedan blev jag ju lite äldre och då insåg jag att Robin
aldrig skulle lyckas rymma ur min videospelare ut till verkliga livet, så jag
lyckades komma över honom litegrann iaf. Sedan hade jag några små
flingar i lågstadiet, hahaha. En av dem gav mig rosor inlindade i fleecebyxor
på alla hjärtans dag en gång. SÅ GULLIGT!

Men sedan på sommarlovet innan jag skulle börja 8an lärde jag känna en kille
som skulle gå i min klass, Jonas hette han. Vi blev kära och var tillsammans hela
skolåret tills vi gjorde slut på sommaren under konfirmationen. Allt som allt höll
det i 10 månader och jag var superkär i Jonas. Vi brukade göra allt från att spela
cs till att glo på filmer dagarna i ända, men det var ett sånt där exemplariskt
första förhållande! Idag är vi fortfarande kompisar, även om vi sista året på
Bräntis inte växlade ett enda ord med varandra, trots att vi gick i samma klass.haha :)


Joppe och floppe, jonas och jag! hittade ingen från 8an på denna dator men den här bilden är från sommaren 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0