last year

Sitter och disskuterar vilka kurser man borde välja till
tredje och sista året här på gymnasiet.
guuud, känns
overkligt att det är bara är en termin tills jag börjar mitt
sista år! Och ännu konstigare att 3orna inte kommer att
gå här nästa år. :(

I nuläget känns det iaf som att jag skulle vilja välja:
engelska c
• internationell ekonomi
• ledarskap inom lek&idrott
• företagsekonomi B
• franska steg 5
• matte c (vill egentligen inte men tänker på framtida frida)
• ensemble
• musik och kommunikation
• samhällskunskap c
• historia B
• miljökunskap

Men eftersom att jag bara har 650 poäng att välja (tror jag)
så kommer jag att måste utesluta några kurser. BUHu...

Något förslag?


nu ska jag och josse dränka våra sorger i varm choko.

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0