lila funderingar

Jag ligger i min säng och funderar.
När jag är hemma sjuk brukar jag alltid få små infall
och tänka på saker som jag aldrig tänkt på förrut,
här har ni några av dagens funderingar:

pengar
superkrafter
navlar 
COD (för er retards som inte förstår vad som menas med
COD kan jag upplysa er om att det står för Call of duty, ett tvspel)

En helt vanlig funderar-dag helt enkelt.
Funderar på hur jag ska skaffa mig pengar, med tanke på att
jag endast har 22 kronor på mitt konto nu i detta nu...</3

Önskar att jag hade superkrafter så jag lättare skulle kunna fixa
pengar. Tänker på stackare med utåtnavel, på min egna perfekta
inåtbuktning till navel och på josses min då hon tog hål i naveln. HAHA

Och sist men inte minst, COD. Jag verkligen lider av att jag har en
vägg i mitt rum som är GJORD FÖR att ha en tv där med ett ps3
så jag hade kunnat lega och gama hela dagarna. livet är så orättvist :(:(


fundersam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0