m is for music

Musik. MmMmMM!
Jag älskar musik. Hade verkligen inte klarat mig utan det.
Mitt favorit band är the kooks, det finns ingen tvekan om saken.
Men har även andra favoriter så som arctic monkeys, jack johnson,
frantic sunday, trainspotters osv.


På sista tiden har jag även börjat lyssna en hel del på reggie, haha.
Känner mig superball när jag sitter där på bussen med mina koss-lurar
så alla andra kan höra vad jag lyssnar på. Då skruvar jag upp volymen
till max och sätter på en "ye ye smoking weed all day"-låt.
heeheh DAMN it feels good to be a gaangstaH.


någon jävligt farlig gangster bara

Här har ni dom. Dom som gör mitt liv så sjukt mycket bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0