M.M.M.

M som i Minna.
M
som i Mat.
och M som i Mariokart!

Det är vad min kväll har bestått av! Riktigt trevligt faktiskt :)
Jag och Minna pratade lite om hur vi faktiskt lärde känna varandra
haha, tro mig, det är en komisk historia bakom det hela! Idag är
hon en av mina absolut bästa vänner kan vi börja med. Har tillägnat
detta kapitel från mitt förflutna en liten saga:

Det var en gång en blond flicka från ett fjärran Mariedal som hade som intresse
att sitta vid datorn. Apberget hette en sida som låg henne nära hjärtat. Så en dag
beslöt sig flickan att skriva ett så kallat skärmmeddelande, för att se om det var
någon som skulle nappa.

Samma kväll satt en brunett flicka vid sin dator och klickade omkring på den
legendariska sidan, Apberget. Plötsligt såg hon ett lustigt skärmmeddelande,
kommenterade och fnissade lite för sig själv. Efter ytterligare några minuter
fick hon svar på sin kommentar och det visade sig att det var den blonda flickan
som hon nu chattade med.
Dom fann varandra väldigt lika samma galna idéer och samma usla humor och
sist men absolut inte minst, ett brinnande intresse för att stoppa mat i magen.


Japp, så gick det till när jag upptäckte Minna på andra sidan stan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0