powernap

Har precis vinkat av Lisa efter en trevlig dag med henne i det
fina vädret!
Vi promenarade runt m-hoodet för en liten catch-up.
Det var iaf riktigt mysigt, har saknat min snutte!


En bild på mig och lisie från balen 09 ♥

Ikväll ska jag glida över till andra sidan älven och spendera kvällen
på Teg med Nea, Hampus och Benno!
Det kommer nog bli splendid det med!
COD står på schemat om jag inte misstar mig, känner att det blev en riktigt
tvspels-helg för min del haha, men det gillar vi!

Nu tänkte jag faktiskt ta en liten powernap innan maten.
Känns jätte skönt att det bara är lördag idag, så nu ska jag slå
på ett avsnitt the big bang theory och se det tills John blund tar mig!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0