sommarlov

ÄGER gör det att vara ledig, älskar sommarlov!!!
för tillfället är jag ensam hemma och jag och petter har bossat
omkring i köket och gjort avancerade improvisationsrätter. MMmmM!
har även passat på att göra det ännu bekvämare för mig själv och
flyttat in sängen i köket.....hehe.....vad???? närmare maten..
IGÅRKVÄLL hade vi en liten trevlig grillfest här, super kul!
inget märkvärdigt förutom maten jag tillagade, den förtjänar ett WOW.
stört jävla gött, har vittnen hehe.
NU ska jag dra till joanna för att spendera kvällen med ö-malmarna lite
innan jag återvänder till mitt hem och gosar ner mig i sängen i köket,
hahaha det låter sjukt men det är bara NICE.
pz 0ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0