avocado

JAG är en mästare på avokadosåser. Var bara tvungen att få ur mig det!!!
Ikväll ska vi äta gott&grillat och sedan ska jag försöka skriva lite på min
svenskauppgift och förhoppningsvis träffa linnea som jag hoppas inte
fortfarande är allt för irriterad på mig :)


GÅRKVÄLLEN
får mucho plus då jag, zoo och perror rann omkring
lite överallt. Petter såg en bäver och skrek som en tjej. Jag gav en
lite småhulsig kille en självförtroende boost när han stod och poserade
framför oss på kajen i staden, halvnaken, hahahaha. Jag&zoo återtog
hennes ädelsten till mobil då innehållet av bilder gör mobilen mycket
värdefull. det var kanoners helt enkelt!


hoppas på att träffa denna brutta omgåendeEEEeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0