bluuurr

SOVMORGON till klockan 14.50 idag haha.....passar på
att ligga och ta det olagligt lugnt i peppes hav av täcken och kuddar.
kände mig sådär lagomt ond när han tvingades dra till skolan och jag
kunde ligga kvar, mohahah!

IDAG ska jag vara med världens bästa moaaa, vi får väl se vad vi hittar
på för något kul, men det brukar alltid sluta bra! Måste även slänga ihop
lite redovisningsmaterial till imorgon, men det löser sig alltid!
(så länge jag har mitt fyrklöver)

KLÄDER och pengar är två saker jag känner att jag är i behov av....
måste ta tummen ur röven och gå runt och lämna mitt CV snart
känner jag, tror inte det kommer bli så mycket sommarjobb/pengar
för mig i sommar. ibland är livet riktigt jävligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0