gårdagen

VALBORG var precis som man tänker en bra valborg borde vara.
tanken var att världens finaste pöjk skulle laga mig en 3rätters och
jag skulle sitta tillbakalutad i solstolen och se på. hahah, lyckades nästan!

FICK rycka in på grillfronten när petter lyckas tända eld på köttet......
dock stabliserade jag läget och köttet smakade som julafton i käften ändå!
Sedan måste jag sträcka på mig och säga att jag stod för uppläggningen
av förrätten, petter gjorde det dock bra när det kom till att äta den!
sist men inte minst efterrätten. Övertygad om att petter säkert hade klarat
att koka ihop något gött men nu blev det så att mamma ala petter fick kocka.

SAMMANFATTNINGSVIS kan vi säga att att det blev en kanske inte helt
självständig men ruggit god valborgsmiddag! Efter maten tog vi det lilla
lugna sedan drog vi in till staden för att hälsa på några av mina fina tjejor!
sen avslutade vi med att ta oss tillbaka till obbola igen för att somna som
två stenar. SCHÖNT!


IKVÄLL ska jag ta min älskade mac och bege mig ner till mose.
vi ska reflektera och analysera lite tillsammans, dricka kaffe och
berätta om våran senaste date. Samla lite vuxenpoäng helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0