grillning på G

IKVÄLL ska det grillas! Vi bjuder in till middag och fannis familj
är gästerna. Ruggit synd att fannsan kände sig lite hängig och inte
kunde haka men kryckan ska nog kunna fylla hennes plats hihi ♥

SENARE tror jag att jag och fridis ska hitta på något litet bus,
jag personligen hoppas på att vi ska kunna hitta oss ett gäng
att spela lite brännboll med, känns som att vädret är gjort för det!

LIVET leker just nu förövrigt! Även fast vi har en massa i skolan och
fast jag inte har lyckats hitta mig något sommarjobb än känns livet
toppen, verkligen. Det är megabra vänner, väldens finaste kille och
sooolen som förgyller mina dagar! hhihi, HEJDÅ!


snart kommer bästa kryckis!<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0