arg som en varg

ARG är vad jag är just nu. och lite less som grädden på moset också.
har dragit på mig någon sjukdom som hindrar mig från att göra det jag vill!!!
Typ träna, vara med petter och andra finisar. åh, blir så himla ledsen :(

IMORGON är det ju idol och jag hade sett fram emot att få tillbringa den timmen
framför tvsoffan med en idolfantast lika stor som jag, PETTEr. men nu går det inte
för att mina sjuka sätter käppar i hjulet för mig. buhuuuu
om jag fick en önska just nu hade det varit att vakna frisk imorgon.
LINNÉA tog körkortet idag!!! Är så himla stolt och avundsjuk. nu känner jag
att jag bara vill ha det jag med. så frustrerande att jag måste vänta på min halkbana
som är den 7 december....suck . Ingen bra dag för mig idag!
grattis gulle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0