fredag

JUST NU är jag hemma hos petter, vi har precis dragit igång med sushi
igen.....vi ville ta revansh sen senast, hehe! Hoppade över krogen i helgen
pga ekonomi, övningskörning imorgon och knapert på drick-fronten.
Men jag ä int bitter, nejnej för idag är det 9 fina månader för mig och
perror, jag har fått en blus som jag önskat mig till julafton, SÖTNOS! ♥
HEJDÅ ha en trevlig kväll! (speciellt tillägnat pegah, naomi och gänget)
så hörs vi väl. eller skrivs vi. ses vi, what ever.
NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYS

Kommentarer
Postat av: Pegah Zarassi

GRATTIS I EFTERSKOTT TILL 9 MÅNADER!!:D

Och det var tomt utan en Frida på dansgolvet... TAGGA FREDAG

2011-11-30 @ 22:47:32
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0