tror du ja

HALLÅ i stugan! ligger i sängen och lyssnar på mamma som sammanfattat skriker på mig
att jag är en lat, oduglig unge som inte gör något annat än att ligga och se på film. Jahapp,
då vet jag vem jag är om jag skulle glömma bort det någon gång.
n'ä, skämt å sido. Blir lite galen på att inga föräldrar tycks fatta att är man ansvarig
för att ha gjort, inte bara ett utan 3 (i mitt fall) barn så får man lite mer att stå i också.
LATMASK är jag väl egentligen också, men det är något som går över med åren.
när jag har en egen lägenhet att sköta, ingen som skriker när något måste göras
och att man inte får lägga en bullpåse i skafferiet istället för frysen, DÅ kommer
livet att vara på sin topp!
VILLE bara skriva av mig lite, nu ska jag ta tag i lite plugg och körkortsteori (haha mamma,
så lat är jag kanske inte ändå? IN yOUR FACE)
pz out homiezz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0