cozy sunday

MYSIG är verkligen ett ord som till punkt och pricka beskriver
hur min helg har varit. När alla andra har varit på five eller coronken
har jag legat hemma, kollat på idol, lagat shushi, ätit popcorn och
haft det allmänt superskönt. Tycker verkligen att en segishelg satt
som handen i handsken just nu!
SUSHIN blev dock en liten besvikelse, klockan var 19.57 och idol
skulle börja om 3 min (!!!) därför var vi så stressade så vi hetsgjorde
alla små nigiris osv men glömde bort att smaka så att riset var bra.....
det var nämligen lite för hårt. BLEV SÅ HIMLA ARG, men vi gör ett nytt försök snart!
inte våra sushi men sushi iaf, nomnom!
IKVÄLL ska jag glida ner till moe och vi ska se film, baka, mysa och
ha en klassisk söndagkväll helt enkelt! Imorgon är det skola igen, vilket
inte känns allt för jobbigt med tanke på att det är lov snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0