hej halo


IDAG var faktiskt en bra dag. skolan bjöd på musik&franska
vilket gillas supermucho! Även engelskan var okej, gjorde inte så
mycket egentligen. På hålet var jag och fikade på café göteborg med
pettter och jag har kommit på att glass från euroshop, 3 maränger,grädde
och chokladsås INTE är värd 68 kr. (!)
MOA agget har tagit körkort idag också, (SÅ STOLT) så fick mig en liten
ride hem efter skolan! känner verkligen megapepp på att ta körkort nu,
det är helt sinnessjukt! Körde lite med pappa idag men det var så mycket
trafik att jag fick magsår av strezz hehe :D

IKVÄLL måste jag göra bort lite plugg, men först: TACOPAJ ♥
jag och moa, fett coola. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0