hemkomst

PRECIS hemkommen från el sundsvallio, hade en trevlig vistelse
men massa kakor och krogvisit på memento. SKIT KUUUL vare,
legenden mange schimdt uppträdde, dock inte med glassigt (konstigt nog)
men det var grymt kul ändå!
LÄNGST fram stod vi och dansade till mange medans han hoppade runt på
scenen. Kände även ett sting av lycka när mange tog tag i min arm och sjöng
lite HIHIHI sååååå cooolt! hehe
KVÄLLEN slutade med att mange fick gå hem med bar överkropp och jag
tog beslag på hans tröja som han kastade ut, lyckades haffa till mig den och
känner mig nådigt stolt. kan vara kvällens coolaste. Om det inte var när
lovisa och linnéa sjöng "barbie girl" i kareoken hahahahah
YEAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0