à demain

JA IMORGON MINA VÄNNER då smäller det!!! vi kommer ha så jävla roligt på vår lilla
resa runt jorden i farkosten bestående av mitt hem. wiihiii! Moi et mes amies ska ha en
middag/förfest hemma hos mig med tema - VÄRLDEN! det går ut på:
'
Alla klär ut sig till en person från något land, hur vi generellt tänker att de ser ut. Jag
t.ex. ska klä ut mig till en fransk iförd basker, randig tröja, kostymbyxor och ha en
baguette i bakfickan hehe.
.
Alla tar med sig en bit mat som symboliserar det land dom har valt att använda i sin
utklädnad också. Jag med en baguette t.ex.
.
Alla har så jävla kul att vi spricker av skratt och god mat och sedan drar vi på el kroga!
.
Det är mer eller mindre det, och jag är bombis på att vi kommer ha svinit roligt, hiihihi!
funderar dock lite på hur det kommer gå för mig med min förkylning men det ska nog
gå vägen, spelar ingen roll är så jävla taggad ändå haha :D :D :D :D
såhär KUL ska vi ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0