en bra kväll

TILLBAKA TILL ett återkommande ämne - petter.
haha jag vet att han tas upp mer eller mindre hela tiden här men what
ever, han är ju så jävla bra. Ta ikväll till exempel:
.
Vi skulle träffas på stan för att sedan brumma hem till honom när han slutat
och spela mario (vår nya favoritsysselsättning, guld värd) och vad gör han?
han lockar in mig som en fårhund med sina får till SF bio och bjuder på en
biljett till the girl with the dragon tattoo som förövrigt var jävligt nice.
MEN HUR GULLIG? supergullig.
=)
hahahahhha så söt
JUST NU renbäddar han och trallar på något som kan vara hans arbetar-
sång (????) vem vet. han är i alla fall så himla töt, en upplysning till er
som inte känner honom. För ni som gör det vet det säkert redan - om
inte.....BAMBAMbaaaaaaaaaam
.
men nu mina vänner MARIO!
goder natter mina små fjun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0