skolan = sämst

NI HÖRDE MIG. skolan suger, det är så himla drygt och heeemskt att behöva krypa ur
det där riktigt varma, perfekta täcket på morgonen och jag tycks ALLTID ligga så
perfekt just när jag inte hinner ligga kvar längre....grgrgrrrr
-
så om jag skulle ta och citera en inte fullt så smart men ytterst rolig man, peter griffin:
"WHAT GRINDS MY GEARS" är verkligen att behöva gå till skolan på morgonen......
:(
Men ändå gick det ju faktiskt ganska bra för mig idag, fick återse några friendos,
träna lite granna, sova lite på bänkarna, lyssna till det underbara upplägget av
ledarskapskursen och kasta i mig en superb vegrätt på kullet, NOMNOM!
nu måste jag sova, tro det eller ej, på order av stamcellerna.
natti puss gullerull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0