SNABBA RYCK

NU HAR JAG ONT OM TID på mig att skriva eftersom att pappgubben ska skjutsa
upp mig till iksu så jag får leva upp till mitt nyårslöfte (inte vara så jävla lat) hehee.
löftet gäller inte bara lat på träningsfronten utan också i skolan och i allmänhet.
tror att det kommer bli prima om jag styr upp mitt liv lite!
IGÅR VILLE JAG DÖ för jag önskade så innerligt att middagen jag åt skulle bli min
sista måltid. Jag och petter tog vår julklapps/10månaders-date och landade på Lottas
där vi käkade fett med gott. för min del en fet plankstek med allt och lite till, för petter
en fet köttbit med co. JÄVLAR säger jag bara!!!!!!!
-
hahaha som grädden på moset avrundade vi med en chokladfondue för två, MUMS.
ska försöka ta tummen ur röven och uppfylla mitt nyårslöfte genom att sluta lata
och lägga in bilder som jag tog från Lottas igår. EFTER JAG TRÄNAT. för nu ska
fettet brinnaaaaaaaaaa
.
hehe......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0